יום שני, 30 ביולי 2018

כמה מסובך להתקין רשת הצללה


האקלים החם במדינת ישראל נהיה קיצוני במיוחד בחודשי יולי ואוגוסט, ונדרשים פתרונות הצללה פשוטים, קלים להתקנה וזולים. נדמה שיש פתרון אחד שיכול להיות מושלם מבחינת כל הפרמטרים הללו והיא רשת הצל. למה היא כל כך טובה? האם ההתקנה שלה באמת קלה, מהירה ופשוטה?

מה היתרונות של רשת הצללה?

רשת הצללה, או בשמה השני רשת צל, היא אחד מהפתרונות הטובים ביותר ליצירת צל חלקי או מלא, וזו גם הסיבה מדוע היא פופולרית כל כך בארץ. יש לרשת הצל יתרונות ברורים: היא זולה מאוד ביחס לפתרונות אחרים, היא יכולה להיות צבעונית במיוחד ולהתאים אפילו למקומות יחסית ילדותיים כמו גני ילדים או ירידים ופסטיבלים שצריכים להיות בעלי דקורציה צבעונית והיא יכולה ליצור הצללה חלקית או מלאה, כאשר יכולות השינוי גמישות ומהירות. עם זאת, אחד היתרונות החשובים ביותר שלה היא ההתקנה הפשוטה שלה.
רשתות הצללה


עד כמה ההתקנה שלה פשוטה?

·         בניגוד לפרגולות, לוחות זזים או אמצעי קירוי שנתפסים כעמידים ומוצלחים כמו לוחות סנטף, רשת צל יכולה להיות מותקנת באופן עצמאי לחלוטין. רשת הצל לא דורשת התקנה של בעל מקצוע וכך לא רק שהיא פתרון ההצללה הכי זול שיש, היא גם חוסכת לכם עלויות רבות בגלל ההתקנה שיכולה להתבצע על ידכם בעזרה קטנה משכן, חבר טוב או בן משפחה.
·         הרשת קלת משקל ורשת גדולה שיכולה לכסות שטח של 50 מטרים רבועים, יכולה כמה קילוגרמים בודדים עד עשרות קילוגרמים, כאשר סוג החומר הוא הפרמטר שמשפיע. אפשר להוביל אותה בכל כלי רכב והיא מתקפלת לממדים קטנים במיוחד לפי העובי שלה. כדי להתקין אותה יש צורך לחבר אותה בארבע פינות, כאשר בגלל המשקל, קשירה בסיסית תספיק.
·         ההתקנה שלה עד כדי כך פשוטה כך שבחלק מהמקרים אתם אפילו לא צריכים סולן. כמובן שאם תרצו לתלות אותה באזור גבוה יחסית, כמו למשל בפארק עירוני או בהכנות לאירוע מסוים שאתם מפיקים, יש צורך בסולם גבוה אף אם תרצו להתקין אותה בחצר ביתכם, מספיק שתעלו על כיסא או שתתלו אותה באמצעות מקל ו-וו, וזה יכול להספיק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה