יום שלישי, 3 ביולי 2018

כמה יעילות רשתות צל?


הפתרון הכי זול שיש
לפני הכול, צריך להתחיל במספרים: רשת צל היא הפתרון הכי זול שיש. נכון שהיא לא מונעת את חדירת מי הגשמים ולכן לא תמיד היא תהיה הפתרון הנדרש, אך המחיר שתצטרכו לשלם כדי לרכוש רשת צל שתכסה 50 מטרים רבועים יספיק לכם אולי לרבע מהשטח לקירוי בפרגולה או בכל פתרון יקר אחר.

מה הופך את רשתות הצל ליעילות כל כך?
·         לרשתות צל יש יתרון עלות מובהק על פני אפשרויות אחרות אך אתם חוסכים כפליים, בגלל היכולת להוביל אותן ולהתקין אותן לבד. אם תחפשו פתרונות הצללה איכותיים, ככל הנראה תשקלו לרכוש פרגולה או לוחות סנטף, אך מהר מאוד תגלו שלא רק שהמחיר שלהם גבוה מאוד, גם ההתקנה שלהם יכולה לעלות לכם לא מעט כאשר גם משך ההתקנה יהיה נתון מעיק.

·         לעומת פתרונות הצללה קבועים אלו, רשת צל יכולה להתקפל ולהיות מובלת גם ברכבים הכי קטנים שיש, היא קלת משקל באופן בלתי ניתן להשוואה לעומת פתרונות הצללה אחרים והיא כמובן ניתנת להתקנה עצמאית לחלוטין. כל מה שצריך לעשות כדי להתקין אותה הוא לתלות אותה בקצוות הרלוונטיים למקום שאותו אנו רוצים ולמתוח אותה.
 
·         רשת צל יכולה להתאחסן די בקלות בגלל שגם הרשת הכי עבה שתמצאו, תהיה דקה מספיק כדי שתגלגלו או תקפלו אותה ותכניסו אותה למחסן. בניגוד לפתרונות קבועים אחרים כמו פרגולה או לוחות סנטף, תוכלו לקבל הצללה רק בחודשים החמים ביותר ובכל רגע שתרצו ליהנות ממזג אוויר נעים, כמו בסתיו או באביב, תוכלו להסיר אותה. כמו כן, ההסרה שלה יכולה להתבצע גם בימים נעימים ולא רק בעונות, כי היא תיארך בדיוק כמה דקות בודדות.

הצללה חלקית והצללה מלאה כאחד
למה שבכלל נצטרך להסיר את רשת הצל אם היא יכולה ליצור איזו הצללה שנרצה? רשתות צל יכולות ליצור הצללה מלאה והצללה חלקית באותה המידה, כך שכבר בהתקנה הראשונית שלהם תוכלו ליהנות מהצל שמתאים לכם. אפשר לראות את ההצללות החלקיות בפסטיבלים, במסיבות ובאירועים, וגם בגני ילדים או בגנים עירוניים. כך למעשה מי שרוצה ליהנות מהשמש ומי שרוצה לקבל צל, יוכלו להיות זה לצד זה בלי סיבוכים מיותרים.





המאמר באדיבות - ש. ברלינר
www.s-berlinerltd.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה