יום רביעי, 12 בספטמבר 2018

שמשונית - מחירים ועלויות


השמשונית היא אחד מפתרונות ההצללה הכי טובים שיש. השמשונית מכילה שלל יתרונות מדהימים גם בשימושיות, גם בעיצוב וגם בעמידות כאשר המחיר שלה הוא הדובדבן שבקצפת. כמה עולה שמשונית ומה הופך את הקנייה הזו לכל כך משתלמת? במאמר זה תקבלו את כל התשובות.

מה כל כך טוב בשמשונית?
השמשונית היא פתרון הצללה נהדר שיכול להתאים גם לעסקים וגם למתאר הפרטי. למעשה, גם בית פרטי, גם משרד גם מסעדה, גם קיוסק וגם דירה עם מרפסת או גג שיכול להיות שימושי יכולים לקבל פתרון הצללה כזה בקלות כאשר היתרונות של הבד המיוחד שמורכב באופן סינטטי מ-PVC הוא אחד הדברים הכי טובים שיקרו לכם. בד זה אטום לחלוטין למים וכך הוא יכול לשמש גם כמחסה לחורף, כאשר הוא עמיד לקרינה אולטרה סגולה וגם עמיד מאוד לאורך זמן. הבד חזק מאוד ולא נקרע אפילו לא כאשר יש עליו לחץ גבוה ולמעשה זו קנייה חשובה לשנים רבות, יחד עם המחיר שמתאים לכל כיס.

כמה עולה שמשונית?
השמשוניות יכולות לעלות בין 30 שקלים למטר רבוע ועד 100 שלים למטר רבוע. המחיר הזה יכול להישמע לכם זול מאוד אך אתם תבינו כמה הוא זול רק כאשר תשוו לפתרונות הצללה אחרים עם אותם תכונות. למשל, רשת צל יכולה להיות זולה בהרבה אך היא הרבה פחות אסתטית, לא מאפשרת כוונון של הגג כמו שהשמשונית יכולה להתקפל ולמעשה היא גם לא עמידה בפני גשם. אם נשווה את השמשונית לפרגולה או לגג נייד אחר נגלה שההבדלים למטר רבוע מגיעים ל-200 שקלים ואף יותר, זאת כאשר השמשוניות בעצמן מעוצבות ומתאימות לכל מתאר.

מה משפיע על המחיר של השמשוניות?
שמשונית יכולה לעלות בפער די משמעותי זו מזו כאשר יכול להיות שלמרפסת של 20 מטר רבוע תצטרכו לשלם 1000 שקלים או 5000 שקלים. במה זה תלוי? זה תלוי באיכות של השמשונית, בעיצוב שלה וכמובן גם בשטח שיש לכסות. ככל שתצטרכו לכסות שטח רב יותר המחיר למטר יהיה יותר משתלם, וכמובן שסקר שוק יכול לעזור לכם מאוד להוריד את המחירים.




המאמר באדיבות - ש. ברלינר
www.s-berlinerltd.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה