יום שני, 16 ביוני 2014

הצללה וקירוי


פתרונות הצללה נועדו לכמה שימושים ולא רק לצרכי הצללה מלמעלה נגד קרני השמש או הגשם בחורף. בנוסף לשימוש בברזנטים, בבדי שמשונית וברשתות צל שהן מהוות את רוב פתרונות ההצללה שנמתחים מלמעלה כדי להגן מפני השמש או מפני הגשם בחורף, נעשה שימוש בבדי יוטה כפתרונות הצללה וקירוי לצרכים מגוונים לרבות:
·         הצללה וקירוי בבריכות שחיה
·         בפארקים שונים
·         בדים לסוכות מציל בחוף הים
·         כפתרונות גידור על ידי שימוש בבדי יוטה
הצללה וקירוי


ברוב פתרונות הצללה והקירוי הללו נעשה שימוש בבדי יוטה שהם בדים טבעיים לחלוטין והם גדלים בטבע בצורה כזו שניתן להכין מהסיבים שלם גם חבלים. את הבד אורגים ליריעות חזקות במיוחד ובעלות כוח מתיחה גדול. יריעות בד יוטה הן זולות בהשוואה לסיבים צמחיים אחרים והן נחשבות למאד ידידותיות לסביבה מהיותן מתכלות בקלות לאחר תום השימוש בהן. רוב הגידול של הצמח ממנו מופק בד היוטה נעשה במזרח הרחוק ושם גם מייצרים את רוב בדי היוטה המשווקים בעולם.

בדי יוטה – הצללה וקירוי למקומות שונים

את בדי היוטה מנצלים כיום למוצרי הצללה וקירוי באופנים שונים. יריעות אלה מאד חזקות, כבדות ועמידות והן מאד פופולאריות להתקנת גדרות. כוח המתיחה הרב שלהם מבטיח את שמירת צורתן לאורך זמן. בנוסף לשימושן בהתקנת גדרות משמשות יריעות בד היוטה גם כפתרון מעולה להצללת שטחים גדולים תחת השמיים. סככות מבד יוטה ניתן לראות במקומות ציבוריים ומסחריים שונים, החל מבריכות שחייה, גני אירועים, מגרשי משחקים לילדים וכיוצא באלה.
על מנת להתאים את המוצר הנכון לקירוי והצללה יש להתייעץ עם מומחה למוצרים אלה. מכיוון שפתרונות ההצללה כוללים בדים מסוגים שונים וכך גם לגבי פתרונות קירוי לגדרות וכדומה, יש לבחון את המוצרים השונים בהתאם לצרכים שלכם לפני שבוחרים.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה