יום שני, 12 במאי 2014

ברזנטים לפי מידה לשימושים שונים

ברזנט הוא בד מאד חזק ועמיד והוא משמש לצרכים מגוונים לרבות בפתרונות הצללה בקיץ ובעיקר כפתרון הצללה לימי החורף נגד גשמים ורוחות. ברזנט הוא בד לא חדיר למים ורטיבות והוא משמש באין ספור מקומות כפתרון הגנה מפני הגשם והרוחות לרבות:
·        כיסויים לארגזי משאיות ורכבים מסחריים שונים
·        כיסויים לריהוט גינה לימי הגשמים
·        כיסויים לבריכות
·        כיסויים לפרגולות
·        כיסויים לקירות מבנים הנמצאים בתהליכי שיפוצים

ברזנטים לפי מידה


כיסויים אלה מאד עמידים וחזקים וניתן להתקין אותם בקלות ובמהירות ללא קושי. את בד הברזנט ניתן לרכוש לפי מידות מדוייקות לצרכים הספציפיים שיש לכל אחד ואחד.

ברזנטים לפי מידה

ברזנטים לפי מידה הם למעשה כל אותם פתרונות הצללה שנימנו למעלה שנמכרים לפי מידה מדוייקת. בכל אחד מהמקרים הללו יש צורך בגודל שונה של בד. בד ברזנט המיועד לכיסוי רהיטי גן בחורף יהיה שונה בגודלו מבד ברזנט האמור לכסות פרגולה במרפסת הגינה וכך לגבי כיסויים לבריכות וכיוצא באלה. כאשר אתם מזמינים מתקן הצללה לכל מטרה שהיא תצטרכו להגדיר את המידות המדויקות על מנת שניתן יהיה להכין לכם את הגודל הרצוי לכם.

יתרונות נוספים של ברזנטים לפי מידה

ברזנטים לפי מידה ניתן להזמין גם לעסקים ולמקומות מסחריים והיתרון הגדול של בדים אלה הוא שניתן להדפיס עליהם כל דבר, החל משם העסק או לוגו העסק או כל מידע אחר שתרצו לפרסם בתחומי העסק שלכם. הבדים מאד נוחים להדפסה וניתן לקבל אותם במגוון רחב של צבעים או דוגמאות בנוסף להדפסת שם העסק והפרטים הרלוונטיים מבחינתכם.
הזמנת 
ברזנטים לפי מידה  יש לעשות בחברות המתמחות בכך באופן ספציפי על מנת לקבל חומר איכותי, תפור בגימור חזק ועמיד.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה