יום שלישי, 7 באוקטובר 2014

כמה עולה שמשונית למטר?

הכל על שמשונית - סקירת מחירים, סוגים ושימושים


ברזנטים מסוג שמשונית מיוצרים מחומר פלסטי אטום לחלוטין והם נפוצים כפתרון לבתים פרטיים, כיסויים וקירויים. במאמר הבא נסביר מה מאפיין יריעות בד מן הסוג הזה ונציג את טווח המחירים הממוצע בתחום.

שמשונית היא יריעת בד נפוצה הנחשבת לברזנט איכותי. היא מיוצרת מחומר פלסטי אטום לחלוטין ויש לה שכבת הגנה מפני קרני שמש UV.
היא עשויה כמה שכבות ומציעה עמידות וחוזק. בנוסף, אפשר להשיג יריעות מן הסוג הזה בשלושה משקלים שונים:
א. 400 גרם – יריעות בד במשקל מינימאלי משמשות בעיקר עבור תפירת תיקים, פאוצ'ים וכן הלאה. הן פחות נפוצות לצרכי קירוי והגנה.
ב. 610 גרם - זו יריעה המשמשת לקוחות פרטיים ויכולה לתרום בכיסוי רהיטי גן, מדפים הממוקמים בחוץ, דוכנים, גרילים ונדנדות. המשקל הנמוך מקל על שינוע יריעות הבד אך הוא אינו פוגע בעמידות ובחוסן היריעה.
ג. 900 גרם – אלו יריעות עבות וכבדות יחסית המשמשות בעיקר לכיסוי משאיות, סירות ואופנועי ים. הן נפוצות במגזר התעשייתי ויש להן יתרונות בשטחי חקלאות ואתרי בנייה.

התאמה אישית של יריעות בד ושמשוניות

היצע רחב מאוד - ניתן לבחור את הבד המתאים לצרכים האישיים מתוך היצע רחב מאוד. יש שמשונית חסינת אש הנמצאת בשימוש צבאי ואזרחי, או יריעות בצבעים שונים הנתפרות לפי מידה. במהלך התאמה אישית של היריעות כדאי לבדוק על שילוב טבעות, רוכסנים, סקוצ'ים וצמדנים. כך ניתן לייעל את השימוש ביריעות בד ולהבטיח את עמידותן לאורך זמן.

טווח המחירים- של שמשונית הוא 20-40 ש"ח ליריעות של 400 גרם, 38 ש"ח למ"ר עבור יריעות במשקל 610 גרם ו-40 ש"ח ומעלה עבור יריעות במשקל 900 גרם.
המחיר כולל יריעות שעומדות בתווי תקן מחמירים והוא מגלם בתוכו גם דרישות להוספת תפירה וטבעות. בתקופת הקיץ משמש שמשונית כהגנה מפני קרני השמש, הלחות והאבק, אולם בחורף היא מציעה הגנה מפני גשם ולכלוך. גמישות זו הופכת את היריעות לפתרון מועדף על בעלי בתים, חנויות, עסקים, מסעדות, בתי קפה ובתי מלון. הסוד לשימוש נכון בשמשונית הוא התאמה אישית של היריעות לצרכים ולתקציב.

המלצות על בד שמשונית

יש כמה המלצות שיכולות לעזור ללקוחות המעוניינים לרכוש בד שמשונית במחיר משתלם. ראשית, כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע - כאשר בוחרים יריעות בד. אפשר לחסוך בהוצאות אחרי ששומעים חוות דעת חיצונית ומבינים את ההבדל בין סוגי יריעות.

תחזוקה נכונה - שנית, רצוי להקפיד על תחזוקה נכונה של השמשונית. למרות שמדובר על יריעות בד אטומות, חזקות וחסינות, הן זקוקות לתחזוקה תקופתית המבוססת על ניקוי, שטיפה והסרת אבק. תחזוקה כזו תמנע בלאי מואץ ותשפר את עמידות הכיסוי.

בחברת ש. ברלינר ישמחו לעמוד לרשותכם מהרגע הראשון של בחירת שמשוניות סוככים. התרשמו ממגוון המוצרים שלנו או תאמו פגישת היכרות לא מחייבת עם אחד הנציגים. 

תגובה 1:

  1. שלום רב תודה על המידע המפורט.
    מעונין להקים מחיצה על כבל להפרדה באולם של 10 מ' כוילון להסטה מהירה. על איזה שמשונית הייתה ממליץ?

    השבמחק