יום שני, 14 ביולי 2014

המלצות עבור פתרונות הצללה לקיץ

הקיץ הגיע לישראל, ואיתו השמש החזקה שלא מרחמת עלינו. אמנם זה נעים שיש אור עד שעות מאוחרות, אבל לצד זאת בשעות הצהריים, הקרניים יכולות להזיק לנו או לפחות להפריע באופן משמעותי. לכן במתחמי חיצוניים רבים יש צורך למצוא פתרונות הצללה לקיץ שיאפשרו ליהנות מאור בעוצמה מתונה יותר, ועם זאת ליהנות מהיתרונות של הקיץ. אם כך, מהם הפתרונות האפשריים והנפוצים ביותר? להלן כמה מהאפשרויות הטובות והמובילות.

המלצות עבור פתרונות הצללה לקיץ

כל הפתרונות להצללה בקיץ


       בדי יוטה - כולנו מכירים את שקי היוטה שמשמשים לנשיאת משאות, אבל אם אתם מחפשים פתרונות הצללה לקיץ כדאי לדעת שעושים שימוש בבדי היוטה גם לטובת ההצללה והגנה מפני השמש! היוטה מהווה בד חזק ועמיד במיוחד, אשר דוחה את קרני השמש. זהו בד שאפשר להשתמש בו לטובת יצירת סככות שונות במתחמים חיצוניים, ואפשר אף להדפיס עליו ולצבוע אותו, כך שהוא מתאים גם בתור פתרון להצללה לגורמים עסקיים שונים. בד היוטה אף דוחה מים, ולכן משמש לא רק להצללה אלא גם להגנה טובה בחורף

       יריעות בזנט - מדובר על פתרונות הצללה לקיץ שנחשב נפוץ מאד בישראל בשל היעילות והעמידות שלו. מדבור על יריעות מיוחדות של חומר שמכונה PVC, אשר נפרש על יריעות ברזנט מיוחדות שמותחות אותו. הPVC הוא חומר אשר עמיד מאד נגד קרינת UV ואף דוחה מים כמו היוטה. גם על הPVC אפשר להדפיס ואפשר גם לצבוע אותו, ומדובר על יריעות שמותאמות למבנים, לאוהלים חיצוניים, ועוד.

       רשתות צל - הפתרון המהיר והקל ביותר להתקנה מבין המגוון הרחב של פתרונות הצללה לקיץ. את רשתות הצל אפשר לפרוש בכל מקום, כאשר הבדים שלהם חזקים יחסית, וניתנים למתיחה קלה. הרשתות מתאימות להצללה לגנים ציבוריים, לבריכות לחופי ים ועוד.

מה הפתרון הטוב ביותר עבורכם?



מתלבטים באשר לפתרון ההצללה הטוב ביותר עבורכם לקראת עונת הקיץ? כעת אתם חכמים יותר ומכירים את המאפיינים של כל פתרון - וכך תוכלו לבחור בקלות את הדרך הטובה ביותר.

לקריאה נוספת 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה