יום רביעי, 16 באוקטובר 2013

החורף הגיע ומביא איתו את הצורך בשמשונית


שמשונית היא בד ברזנט הנחשב לפיתרון המושלם עבור מזג האוויר הישראלי. אלו התכונות של הברזנט, והסיבה להצלחה שלו בתור פיתרון קירוי:

-          אלסטיות
-          חוזק
-          שלוש שכבות של חומר פולימרי יצוק על גבי רשת פוליאסטר צפופה

מהי שמשונית? בד ברזנט


למרות שרובנו לא נוהגים לקשר את החורף באיזור הים התיכון עם ברקים, גשמים, סופות ורעמים, כיסוי ברזט ברמה גבוהה נותן מענה על שורה ארוכה של צרכים. מעבר לכך, היתרון הגדול ביותר של הברנט הוא התאמה לכל עונות השנה. מלבד הגנה מפני הגשם בחודשי החורף, בתקופת הקיץ ניתן למנוע בעזרת פתרונות הקירוי הללו חשיפה לקרני שמש או UV, ליצור הצללה במקומות חיצוניים, ולבצע סגירה נוחה במחסנים ועסקים.

מדוע כדאי להשתמש בברזנט בתור פתרון קירוי?


יש מספר יתרונות המחדדים את החשיבות של פתרונות קירוי מהסוג של ברזנט:

א. נוחות – אין צורך בהפעלת כוח או באמצעים מיוחדים על מנת להגן על החלל הפתוח מפני מזג אוויר סוער. שמשונית אינה סופגת את הרטיבות, מאפשרת בידוד אקלימי ומונעת נזילות. ההתקנה שלה מתבצעת באופן עצמאי או על ידי אנשי מקצוע, וניתן לרכוש אותה בגדלים שונים. מעבר לכך, אפשר גם להסיר אותה בקלות, וכך ליהנות מקרני שמש מפתיעים בעיצומם של הסתיו, החורף או האביב.

ב. מחיר – העלות של פתרונות קירוי מהסוג של שמשונית משתלמת בהרבה משאר האלטרנטיבות. לעומת בניית גג או חיפוש אחר פתרונות זמניים, רכישת בד ברזנט לצרכי קירוי היא השקעה נבונה לטווח הקצר והארוך.

ג. עמידות – בד ברזנט איכותי המיוצר על ידי החברות המובילות יכול להחזיק מעמד חמש שנים ויותר. אלו נתוני עמידות שקשה למצוא בפתרונות קירוי אחרים. למעשה, תכונות אלו הן שהפכו את השמשונית לחלק בלתי נפרד מרשימת הציוד של כל גדוד צה"לי.

איך בוחרים בד ברזנט לקראת החורף?


היערכות נכונה לקראת החורף מתחילה בהגדרה של צרכים ומטרות. לקוחות פרטיים המעוניינים בפתרונות קירוי עבור המרפסת, החצר או החנייה צריכים לאסוף מידות ולהתייעץ עם אנשי מקצוע. לעומת זאת, בעלי עסקים כמו מסעדות, בתי קפה וכדומה יכולים להיעזר בציוד שנשאר משנים קודמות ולקבל המלצות מקולגות.

לאחר הגדרה של הצרכים והמטרות קל יותר לבחור בד ברזנט לקראת החורף. השלב הבא הוא פנייה אל חברות המתמחות בייבוא של ברזנטים וסוככים. חברות אלו מכירות את תווי התקן הדרושים ואת הצרכים של הלקוחות, הן מתחייבות לעמידה מלאה בלוח הזמנים, והן מעסיקות נציגים המעניקים שירותי ייעוץ ללא התחייבות.

לסיכום, אל תתפסו לא מוכנים כאשר החורף יכה במלוא עוצמתו. הימנעו מנזקים לא הכרחיים, והכינו את הבית או העסק לבואם של הגשמים. בדקו אילו מבין פתרונות הקירוי מתאימים לכם, ובדקו כיצד תוכלו לשלב את היתרונות של שמשונית במערכת השיקולים והצרכים. 

רוצים לקנות שמשונית לקראת החורף? בקרו אצלנו באתר וצפו בתמונות שלנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה