יום שני, 24 בפברואר 2014

פתרונות הצללה הם הצלה!


חברת ש. ברלינר ברזנטים מזמינה אתכם לעולם המופלא של מוצרי הצללה במגוון צורות, גדלים וצבעים.
החברה הוקמה בשנת 1947, ומאז ועד היום היא מספקת קשת פתרונות רחבה לכל לקוחותיה, בין אם הפרטיים ובין אם העסקיים. המבחר הגדול והשירות האיכותי מבטיחים לכם את המוצר הטוב והאיכותי ביותר.

פתרונות הצללה זה ברלינר

יש לכם את כל הסיבות לבחור בנו:


  • איכות גבוהה של חומרים – אנו עובדים עם בדים ממגוון סוגים, ומקפידים לעבוד עם המוצרים הטובים ביותר בכל תחום ותחום.
  • אנשי מקצוע מנוסים – ש. ברלינר הוא עסק משפחתי, שמשרת את לקוחותיו בנאמנות מזה 3 דורות. במשך כל שנות פעילותינו בתחום, צברנו ידע וניסיון רבים, המאפשרים לנו לשרת טוב יותר את לקוחותינו.
·         חדשנות – אנו דואגים להתעדכן בכל חידוש ובכל עדכון בעולם ההצללה. כל בד חדש וכל אביזר מתקדם מגיע למחסני החברה ולאולם התצוגה שלנו בתוך זמן קצר.

·         התאמה טובה לצרכים שלכם – המטרה שלנו היא לספק את הפתרון הטוב ביותר עבורכם, כזה שישרת אתכם בנאמנות שנים ארוכות. מוצרי ההצללה שלנו נוחים לשימוש ותואמים את הדרישות של הלקוח.

רוצים לשמוע עוד על פתרונות ההצללה שלנו? חייגו 6828182 - 03

הצללה למגזר העסקי


חברת ש. ברלינר ערוכה למתן פתרונות הצללה לעסקים מסוגים שונים, כגון בריכות, מלונות, אתרי ספא ונופש, מסעדות ועוד. המטרה שלנו היא לספק מוצר שהוא לא רק עמיד לאורך שנים, אלא גם אסתטי, ולכן אנו מציעים שלל פתרונות מבדי יוטה, מברזנט, מבדים מקושטים ועוד.

הצללה למגזר הפרטי


בין אם אתם זקוקים למוצרי הצללה למרפסת, לגינה, לסוכה או לכל צורך אחר – לנו יש את מה שאתם מחפשים. כל המוצרים הינם איכותיים, במבחר עצום של צבעים ובכל גודל הדרוש ללקוח. אנו משרתים בנאמנות גם לקוחות פרטיים שמזמינים מוצרים בודדים.

בואו לאתר הבית שלנו www.s-berlinerltd.co.il




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה