יום חמישי, 1 בנובמבר 2018

כמה זמן תחזיק מעמד רשת צל?


כמה זמן תחזיק מעמד רשת צל
רשת צל היא אחת מפתרונות הצללה הכי זולים שיש מה שמניע אנשים רבים לחשוב שהיא לא כל כך טובה. מה שזול בדרך כלל יהיה לא איכותי, כך יחשוב הישראלי הממוצע אך יש כמה תחומים וכמה מוצרים שמוכיחים שזה לא תמיד כך. מה שבטוח, החוקיות הזו לגבי רשת צל פשוט לא נכונה.

כמה זמן בממוצע רשת צל תהיה שימושית?
כאשר קונים רשת צל לא מדור בקנייה לטווח הקצר. אנשים רבים בטוחים שפרגולות וגגות הזזה, יחד עם גזיבו או ברזנטים עבים יותר יהיו לטווח הארוך כאשר רשת צל היא פריט שייהרס תוך כמה שנים לכל היותר. זה ממש לא נכון והכול תלוי בסוג רשת הצל שאתם קונים. מצד אחד יש רשתות צל מאוד לא איכותיות ואז המחיר שלהן גם יהיה בהתאם, אך אפילו בהשקעה יחסית זולה, מעט יותר מהרשתות הזולות שדיברנו עליהן מקודם, אפשר למצוא רשתות צל שיחזיקו מעמד אפילו לעשר שנים ומעלה. אולי זה יפתיע אתכם אך רשתות אלו עמידות אפילו לגשם בחלק מהמקרים.

מה יכול להשפיע על העמידות שלה?
אם אתם מציבים את רשת הצל בחצר או בגג ביתכם גם אשר זוהי תקופת החורף יכול להיות שאם הרשת לא מתאימה למחסה נגד מים, היא תיהרס. הסיבה לכך היא שהספיגה של המים תגרום לרשת לאבד מהאיכות שלה ואז אחרי כמה שנים היא כבר תתבלה בצורה מעמיקה יותר. כמו כן, חשיפה לשמש חזקה יכולה להרוס רשת צל שאינה איכותית לאורך זמן אך המטרה של רשת הצל היא להגן מפי השמש ואם תקנו רשת צל איכותית יותר גם הבעיה הזו לא תהיה רלוונטית.

כיצד אפשר לשמור על רשת הצל?
עוד אחד מהגורמים שיכולים להשפיע מאוד על רשת הצל היא רמת התחזוקה שתשקיעו בה. רשת צל היא לא מוצר שצריך להשקיע בו תחזוקה רבה וזה היתרון הגדול שלה, כאשר אילו לכבס אותה אין צורך. כל מה שצריך לעשות הוא לנקות אותה מידי פעם, כאשר היתרון הנוסף שלה הוא יכולת הקיפול והאחסון שלה כאשר היא קלה מאוד וניתנת להסרה עצמאית לגמרי.




המאמר באדיבות - ש. ברלינר
www.s-berlinerltd.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה